نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

زیبایی با ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت دندانی را روشی برای بازگرداندن زیبایی و عملکرد دهان به فرد می دانند و ایمپلنت روشی است که در دو دهه گذشته رواج یافته است و با جایگزینی دندان های از دست رفته، علاوه بر باز گرداندن زیبایی به فرد، به او این امکان را می دهد که جویدن غذاها را مانند گذشته به راحتی انجام دهد. از ایمپلنت ها می توان برای بازسازی محیط دهان، به بهترین شکل سود جست.

سلامت عمومی بدن، لثه ای سالم، استخوان فکی کافی، مراقبت های مرتب بهداشتی از دهان و دندان شامل مسواک زدن و نخ کشیدن روزانه و معاینات مرتب دندانپزشکی، از شرایط لازم برای انتخاب بیمارانی است که ایمپلنت در دهانشان کار گذاشته می شود.

بیماران مبتلا به دیابت کنترل نشده و افراد مبتلا به پوکی استخوان و زنان باردار و بیمارانی که در ناحیه فک و صورت خود دارای تومور هستند و غیره، کاندید مناسبی برای گذاشتن ایمپلنت نیستند.

 

آنچه در مورد ایمپلنت دندانی باید بدانیم:

ایمپلنت دندانی به پیچ ساخته شده از جنس تیتانیوم گفته می شود که در استخوان فک کار گذاشته می شود.

البته قابل ذکر است که ارتودنسی تنها جنبه زیبایی ندارد، بلکه با ردیف کردن دندان ها و ایجاد یک تناسب ایده آل دندانی درون فکی و بین فکی سلامت دندان ها، لثه و بافت های استخوانی ایجاد شود. البته اگر هدف های ذکر شده در درمان ایجاد شود، لزوما زیبایی دندان ها نیز تامین می شود. شکی نیست دندان های که سلامت و زیبایی ایده آل دارند اعتماد به نفس شخص را بالا می برد.

لامینت و کامپوزیت ونیر و ترمیمی

در جوامع امروزی زیبایی از اهمیت بسزائی برخوردار است بطوری که بشر همواره به سوی مناظر زیبا جذب می شود در حالی که ظاهر و پوشش همه چیز اهمیت دارد، یک ظاهر زیبا و جذاب نه تنها از نظر اجتماعی و عاطفی بلکه از نظر اقتصادی حائز اهمیت است.

 

استفاده از ونیر در موارد ذیل توصیه می شود:

الف: بلند کردن دندان های کوتاه و تصحیح طرح لبخند

ب: تصحیح بد رنگی و بد شکلی دندان ها بدون ارتودنسی

ج: بستن فاصله بین دندان ها بصورت دوتایی یا گروهی

د: تصحیح طرح لبخند بیمار با استفاده از پوشش های ونیر جهت افزایش زیبایی، شفافیت و تغییر فرم دندان ها

وقتی پوسیدگی دندان از مرز مینا و عاج می گذرد و عصب دندان را درگیر کند می بایست که عصب آلوده تخلیه شده و فضای داخل دندان و ریشه ها با مواد مخصوصی پر شوند و دندانی که عصب آن درگیر پوسیدگی شده باشد درد شدیدی دارد و باید سریع درمان بشود.

 

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان





:: برچسب‌ها: قیمت ایمپلنت,مرکز ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: